Můžu si s tebou hrát? – sociální příběh
1 pracovní list k rozvoji sociálních dovedností
| Kategorie: | Všechny produkty | 
|---|---|
| Autor: | Věra Čadilová, Zuzana Žampachová | 
| Ilustrace: | Veronika Pelánová | 
| Počet listů: | 3 | 
| Obsah: | Rozvoj sociálních dovedností, zvládání prohry | 
„Na hřišti často pozoruju jednoho chlapce, který si hraje s míčem. Míč se mi fakt moc líbí, jsou na něm totiž různé dopravní prostředky a ty já mám moc rád. Dívám se, jak si kluk hraje, ale nevím, co mám udělat, abych si mohl s tak krásným míčem také pohrát. Už ale dobře vím, že mu nemůžu míč jen tak vzít, jak jsem to dělal dřív.“
Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.
Zaujal vás materiál? Pořiďte si tištěné karty s Petrem
Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u lidí s PAS?
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
 
 
                         
                        

 
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                                     
                         
                         
                         
                        