Učím se říct „promiň“, když něco provedu – sociální příběh
3 pracovní listy pro rozvoj sociálních dovedností, kontakt s ostatními lidmi
| Kategorie: | Všechny produkty |
|---|---|
| Štítky: | PAS, předškolák, 1. třída, emoce |
| Edice: | Petr a jeho příběhy |
| Autor: | Věra Čadilová, Zuzana Žampachová |
| Ilustrace: | Veronika Pelánová |
| Počet listů: | 3 |
| Obsah: | Rozvoj sociálních dovedností, kontakt s ostatními lidmi |
„Vzpomněl jsem si, jak jsem nedávno rozlil čaj, a maminka mi řekla: „To nevadí, ale když se ti něco takového stane, měl by ses za to omluvit a uklidit po sobě.“ Běžel jsem tedy za maminkou, abych jí řekl, co se stalo, a omluvil se.“
Sociální příběh je jedním z nástrojů rozvoje sociálních dovedností. Svou vizuální formou podporuje spolehlivou a smysluplnou výměnu informací mezi rodiči, pedagogy, pečujícími osobami a dětmi, u nichž je třeba specificky rozvíjet sociální dovednosti. V uvedeném případě jde o krátký a jednoduchý příběh, který však, dle zadání, může být i složitější pro děti starší a v nácvicích sociálních dovedností pokročilejší.
Zaujal vás materiál? Pořiďte si tištěné karty s Petrem
Zajímá vás více k tématu sociálních dovedností u lidí s PAS?
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

